reklama

Papierové vreckovky

Moja manželka ma ustavične presviedča, že papierové vreckovky sú praktickejšie a najmä hygienickejšie ako tradičné látkové. Do papierovej vreckovky sa vraj človek vysmrká a keď už nie je použiteľná tak ju vyhodí. Tým sa šetria náklady na jej pranie a žehlenie. Navyše bacily, ktoré sú vo vreckovke sa nedostávajú do práčky a teda sa nemôžu ďalej šíriť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

To by bolo všetko fajn, až na to, že to nefunguje, teda aspoň nie v mojom prípade. Pokúšal som sa vysmrkať sa do papierovej vreckovky, avšak dospel som k záveru, že nie je stavaná na moje parametre. Viem, že mám väčší nos než priemer populácie, ale v tom to nieje. Niekoľko krát sa mi stalo, že som vreckovku pri smrkaní roztrhol. Neviem či mám taký silný smrk, ale je to fakt. Ďalší diskomfort mi spôsobuje jej pevnosť v tom, že som zvyknutý dôsledne si vyčistiť nos, ľudovo sa tomu hovorí, že sa v ňom špáram. No papierová vreckovka na takúto činnosť pevnostne nevyhovuje. Tiež mi nevyhovujú jej rozmery. Podľa mojej skúsenosti, je možné sa do papierovej vreckovky vysmrkať iba raz, potom tam už totiž neostane žiadne voľné miesto. To však nie je všetko. Teoreticky by malo platiť, že papierové vreckovky sa neperú. Napokon veď sú jednorázové a to má byť jedna z ich predností. Lenže občas sa stane, že sa použitá papierová vreckovka zabudne vybrať napríklad z vrecka nohavíc. Viete ako potom vyzerá bielizeň, ktorá strávila svoj pobyt v práčke s papierovou vreckovkou? Áno, všetka je ožmoľkovaná od kúskov papierovej vreckovky, fuj. No a čo napríklad stromy, to už skutočne nie je pre ne lepšie využitie než ich spracovať na papier, do ktorého si potom bude niekto utierať nos? Ekológom toto vôbec nevadí? Nuž, vadí nevadí, papierové vreckovky mi jednoducho nevyhovujú!

Martin MILER

Martin MILER

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som psychológ, psychoterapeut, mám 40 rokov som ženatý a spolu s manželkou Zuzanou máme tri deti. Bývam v Bratislave. Venujem sa najmä psychoterapii. Tiež som prezidentom Slovenskej komory psychológov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu